Editorul „Știrea de Iași” revine cu o nouă țeapă. Patronii unui restaurant din București, păcăliți cu ambalaje care se dezintegrează

Emil Ion Botărel a țepuit patronii unui restaurant chinezesc din București cărora le-a livrat caserole pentru activitatea de livrări la domiciliu @ Editorul „Știrea de Iași”, portalul care închină ode primarului și îi linșează pe adversarii și criticii acestuia, a livrat 12.500 de cutii personalizate, dar a schimbat materialul cu unul lipsit de calitate și mult mai ieftin @ Patronii restaurantului chinezesc și-au ieșit din pepeni când au constatat că ambalajele comandate se dezintegrau și l-au acționat în judecată firma lui Emil Ion, Two Vision SRL @ Ieșeanul contabilizează țepe trase în valoare de peste 150.000 lei

Patronul Two Vision, Emil Ion Botărel a comis-o din nou. După țepele de peste 150.000 lei trase la furnizori și bănci, a venit rândul clienților să „și-o fure” de la editorul Știrea de Iași. O societatea din București, aparținând unui cetățean străin, care a apelat la serviciile tipografice realizate de Two Vision, a făcut cunoștință cu găinăriile  mioritice puse în practică de Emil Ion. Proprietarii unui restaurant din București au apelat la firma din Iași pentru realizarea de ambalaje necesare livrărilor la domiciliu. După ce au plătit avansul solicitat de Emil Ion, s-au trezit cu o mare țeapă.

La data de 27.11.2019, între Two Vision SRL Iași și SC Fantasy Food One SRL din București se încheie un contract în baza căruia societatea lui Emil Ion Botărel trebuia să livreze un număr de 50.000 de caserole din carton pentru activitatea de livrări la domiciliu a restaurantului chinezesc ”Templul Soarelui”. Valoarea contractului a fost negociată la suma de 25.727,80 lei, din care 620 lei fără tva reprezentau procesarea ștanței pentru cutia personalizată, iar 21.000 lei fără tva valoarea celor 50.000 de caserole pentru mâncarea chinezească. Cele două părți au mai stabilit ca firma din București să achite un avans de 12.268 lei pentru a se începe producția cutiilor personalizate, sumă pe care Fantasy Food a virat-o în conturile Two Vision imediat după semnarea contractului.

Chinezării românești: cartonul înlocuit, mâncarea curge din ambalaj

În decembrie 2019, Two Vision livrează o primă tranșă de 12.500 cutii personalizate, iar reprezentanții restaurantului ”Templul Soarelui” au o mare surpriză. Ambalajele primite nu sunt ceea ce au comandat și plătit. Mai exact, producătorul Two Vision a înlocuit cartonul agreat prin contract cu unul de slabă calitate și probabil mult mai ieftin. Rezultatul? Cutiile din carton se impregnau cu sosurile sau lichidele din mâncarea chinezească ceea ce ducea în final la deteriorarea ambalajului și imposibilitatea de a livra mâncarea.

„Am primit inițial un număr de 12.500 buc. cutii, însă am constatat că acestea difereau ca și calitate față de comanda fermă făcută și acceptată de pârâtă (n.r. – SC Two Vision SRL). Problema în ceea ce privește caserolele livrate constă în faptul că materialul folosit este de o slabă calitate și se impregna imediat după umplere cu mâncarea pe care o livram în mod obișnuit, ceea ce ne creează probleme și prejudicii”, spun reprezentanții restaurantului chinezesc.

Pe 22 decembrie 2019, reprezentanții Fantasy Food îi scriu un email lui Emil Ion despre problema constatată și îi cer remedierea situației.

Cosmin Moroșanu, reprezentant Fantasy Food: ”bună ziua, în legătură cu comanda livrată sâmbătă 21/12/2019 ora 10:30, grosimea cartonului nu este de 300 gr așa cum s-a stabilit de comun acord anterior și stipulat în contract. Cum putem remedia situația?”.

Chinezul țepuit: fără marfă și cu banii luați

Emil Ion răspunde luni pe 23 decembrie și recunoaște utilizarea unui tip diferit de carton față de cel agreat, dar nu rezolvă situația. Ba mai mult, Two Vision refuză să livreze atât diferența de ambalaje achitate în avans cât și suma de bani încasată pentru acestea. O țeapă tipică pentru Emil Ion.  Prin urmare, Fantasy Food a depus, în iulie 2020, o cerere de chemare în judecată împotriva Two Vision pentru recuperarea prejudiciului produs.

„Întrucât nu am primit restul comenzii făcute, am solicitat returnarea sumei de bani reprezentând diferența numărului de cutii rămas de livrat, însă nu am primit până la această dată nici cutiile comandate și nici banii pentru marfa nelivrată. Drept pentru care, având în vedere neîndeplinirea obligațiilor contractuale, solicit să dispuneți asupra rezilierii contractului și obligarea pârâtei la restituirea sumei de 6.271,3 lei încasate pentru bunurile nelivrate”, se menționează în cererea de chemare în judecată depusă la Judecătoria Iași.

Rareș Neamțu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here