Agenția de digital marketing Campaigns, dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle, a înregistrat o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2023, ceea ce reprezintă o creștere de 32,6% față de 2022. Rezultatul se datorează, printre altele, evoluției pieței de retail online din România. În acest context, reprezentanții agenției mizează pe noi creșteri în 2024 și plănuiesc o extindere în Europa de Vest.
„Piața de e-commerce a crescut în 2023, ceea ce ne-a impulsionat și pe noi să creștem. Pe baza unui volum mai mare de cereri pentru serviciile noastre, am început să ne uităm la cum putem optimiza procesele de lucru. În 2023, am implementat un nou sistem de management și am început cu toții să folosim inteligența artificială în munca noastră. În 2024, ne propunem să investim și mai mult în programe de training în domeniul inteligenței artificiale”, declară Adelina Oprea, fondatoare și managing partner Campaigns. Cu alte cuvinte, primul milion de euro al agenției a fost atins într-un 2023 în care vânzările magazinelor de comerț electronic din plan local s-au aflat pe un trend ascendent, în pofida inflației ridicate din primele șase luni ale anului trecut și a unei creșteri ponderate a economiei, mult sub estimările analiștilor. Pentru 2024, Campaigns are planuri ambițioase, cu obiectivul unei creșteri de 30% a cifrei de afaceri față de 2023, la nivel de România. O mișcare strategică în această direcție va fi extinderea și pe alte piețe din Europa, iar prima țară din planul său de expansiune este Marea Britanie, agenția având deja un sediu deschis în Londra.
„Suntem încrezători în potențialul agenției de a accesa piața de e-commerce din Marea
Britanie. În 2024, vom călători mai des și vom fi prezenți fizic în Londra pentru a cunoaște și mai bine această piață. Suntem, deja, în discuții cu parteneri strategici pe care ne propunem să îi întâlnim la următoarea vizită. Personal, sunt nerăbdător să mă întorc în Londra, acolo unde m-am format ca marketer în 2015, în cadrul Digital Marketing Institute”, declară și Răzvan Rădulescu, Managing Partner Campaigns.