Lagardere Travel Retail, o mare companie cu o prezență semnificativă în România de aproape 30 de ani, planifică investiții masive în țară. În anul 2024, aceștia au alocat peste 11 milioane de euro, de cinci ori mai mult decât în anul precedent.
Compania se concentrează pe zonele de tranzit urban, cum ar fi aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri. Operând o rețea impresionantă de 300 de magazine, care acoperă segmente variate precum News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 6 branduri distincte, Lagardere Travel Retail evidențiază angajamentul său pentru piața din România.
În 2023, magazinele Inmedio au reprezentat principala sursă de creștere pentru companie, extinzându-se cu 20 de noi magazine. Numai în acel an, Lagardere Travel Retail a înregistrat peste 40 de milioane de tranzacții în cele peste 300 de magazine.
Pentru anul curent, compania intenționează să deschidă 35 de magazine noi, dintre care 15 vor purta brandul Inmedio. În acest sens, trei magazine au fost deja inaugurate în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus, iar alte două urmează să fie deschise în Argeș.
Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România, a subliniat importanța parteneriatelor cu antreprenorii și echipele lor în asigurarea creșterii sustenabile a companiei. În plus, planurile de expansiune ale companiei sunt accelerate și anul acesta, în concordanță cu proiectele dezvoltate de partenerii din industria imobiliară.