Cu IntentGPT, compania este primul DSP care introduce o soluție de targetare bazată pe LLM.
RTB House, compania de AdTech ale cărei produse integrează algoritmi unici de tip Deep Learning, anunță că IntentGPT este acum disponibil tuturor clienților. Această componentă bazată pe GenAI operează pe baza semnalelor contextuale, mai degrabă decât pe urmărirea utilizatorilor și targetarea cuvintelor cheie, maximizând calitatea utilizatorilor veniți din campanie și crescând interacțiunea acestora cu site-ul.
Lansată inițial în noiembrie 2023, tehnologia a fost testată pe toate produsele RTB House, acoperind diverse abordări publicitare, inclusiv retargeting, customer acquisition, user engagement și branding. În urma unui proces riguros de implementare, este acum o soluție verificată și testată de care marketerii pot beneficia.
IntentGPT analizează feed-ul de produse al advertiserului și fluxul de conversii și combină rezultatele cu tehnologia de ultimă generație Large Language Model (LLM). Găsește URL-uri hiperspecifice care semnalează un interes de achiziție din partea utilizatorilor care interacționează cu conținutul. Platforma combină această selecție precisă de URL-uri cu selecția produselor pentru a atinge niveluri fără precedent de personalizare. Campaniile care folosesc această tehnologie demonstrează metrici îmbunătățiți pe toate planurile, de la trafic de calitate superioară la valori mai mici pentru costul per sesiune.
Această tehnologie revoluționară de targetare este superioară abordărilor actuale, inclusiv pe cele de potrivire a cuvintelor cheie sau de analiză la nivel de domeniu. Soluția bazată pe AI de la RTB House transformă în realitate promisiunea targetării contextuale precise.
Robert Dyczkowski, Chief Executive Officer la RTB House, a declarat: „La RTB House, ne mândrim că suntem lideri de piață, fiind primii care au utilizat Deep Learning pentru retargeting cu mulți ani în urmă. Soluțiile bazate pe GenAI sunt viitorul acestei industrii, iar utilizarea unor instrumente specifice, cum ar fi Large Language Models (LLM), pentru targetarea contextuală avansată, ne asigură că vom continua să oferim o precizie inegalabilă industriei.”
Michael Lamb, Chief Commercial Officer la RTB House, adaugă: „Integrarea IntentGPT în fiecare element al stack-ului nostru de soluții Deep Learning este o dezvoltare cu adevărat interesantă pentru noi. Un număr tot mai mare de clienți urmăresc metrici de engagement ca parte a strategiei lor, iar prin găsirea clienților cu interes autentic le permitem să obțină rezultate mult mai bune în campaniile lor. Aceasta este următoarea fază în eforturile noastre de a oferi produse de cea mai bună calitate industriei publicitare.”
***
Despre RTB House
Fondată în 2012, RTB House este o companie globală care oferă brandurilor și agențiilor din întreaga lume tehnologii de marketing bazate pe tehnologia Deep Learning. Soluțiile sale, care pot fi aplicate în fiecare etapă a procesului de marketing, sunt utilizate în peste 3.000 de campanii active în regiunile EMEA, APAC și Americi.